وزارت دفاع:‌

سیر تحولات علمی و صنعتی در سپاه صعودی و فزاینده است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت روز تاسیس سپاه تاکید کرد: نگاهی گذرا و اجمالی به کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون نشان می‌دهد سیر تحولات علمی و صنعتی در این نهاد مقدس تا چه میزان صعودی و فزاینده بوده است.
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولت‌ها و رژیم صهیونیستی

هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولت‌ها و رژیم صهیونیستی

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت : هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد.
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
سرلشکر صفوی: پایان رژیم صهیونیستی نتیجه مقاومت جبهه مقاومت و مبارزه فلسطینیان خواهد بود

سرلشکر صفوی: پایان رژیم صهیونیستی نتیجه مقاومت جبهه مقاومت و مبارزه فلسطینیان خواهد بود

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه پایان رژیم صهیونیستی نتیجه مقاومت جبهه مقاومت و مبارزه فلسطینیان و تحریم اقتصادی این رژیم خواهد بود و آزادی قدس شریف رمز وحدت ملت‌های اسلامی است تاکید کرد: دیگر هیچ یک از سفارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی در امنیت نیست.
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
سرلشگر باقری در دیدار با هنیه

سرلشگر باقری در دیدار با هنیه: به برکت جهاد فلسطین، امسال روز جهانی قدس با شکوه‌تر برگزار خواهد شد

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه به برکت جهاد فلسطین، امسال روز جهانی قدس بسیار با شکوه‌تر برگزار خواهد شد گفت: آرمان‌ آزادی فلسطین جزء اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
سرلشکر باقری آغاز سال نو را به ملت ایران تبریک گفت

سرلشکر باقری آغاز سال نو را به ملت ایران تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امیدوارم سال جدید، سالی سرشار از توفیق و سربلندی برای ایران بزرگ، اتّحاد و همدلی ملّت‌های مسلمان و آزادگان جهان باشد.
چهارشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در محفل انس با قرآن کریم در ستاد هوافضای سپاه گفت: دشمنی صهیونیست ها با انقلاب اسلامی تمام شدنی نخواهد بود و تا ظهور منجی عالم حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.
سپاه نیوز:رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر چنانچه کوچکترین چشمداشت یا اقدام یا نظر سویی نسبت به امنیت کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل ها مواجه خواهند شد.
سپاه نیوز: سرداراستکی با اشاره بر ضد عفونی بخش های وسیعی از استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری توسط قرارگاه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه گفت:نقاهتگاه ها و تمامی تجهیزات بهداری نیروی زمینی سپاه برای کمک به مقابله با ویروس کرونا در استان‌های حوزه سرزمینی قرارگاه وارد عمل شدند.
سپاه نیوز: سردار عظیمی گفت : همه توان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده است. 
سپاه نیوز:  سخنگوی سپاه  گفت: در حمله موشکی به عین‌الاسد مهم شکسته شدن ابهت و هیمنه تو خالی آمریکایی‌ها بود، آنها در نظر نظامیان دنیا خوار و خفیف شدند.
۱۲۳۴۵