سخنگوی سپاه از پاسخ  مقام معظم رهبری به اعلام اشتیاق و لحظه شماری مردم کرمان  و همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی برای زیارت معظم له خبر داد.
رزمایش بزرگ رهروان شهدا با فرمان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با رمز یا علی بن ابی طالب(ع) آغاز شد.
رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از طلایه‌داران و فعالان حوزه‌های مختلف دفاع مقدس فرمودند:دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند
 هرازان نفر از طلایه‌داران و فعالان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی گفت: اینکه گفتمان مقا‌ومت به فرهنگ غالب تبدیل شده و دشمن علی‌رغم هزینه‌های زیادی که کرده، نتیجه نگرفته است، به برکت ولایت و نظام ولایی است؛ به همین دلیل دشمن می‌خواهد ولایت را بزند.
فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده شهید صدرزاده،‌ گفت: رشادت ها و جان‌فشانی‌های شهید صدرزاده و شهدای مدافع حرم سبب شد ریشه تروریسم تکفیری داعش در همان محل تولد و ظهور آن‌ها خشکانده شوند.
فرمانده کل سپاه گفت: هر مدرسه یک ایران آینده و هر دانش آموز یک دنیا است آینده با همین نوجوانان، شکوفه‌های معطر و امیدهای ما ساخته می‌شود.
رهبر انقلاب اسلامی  در دیدار هزاران نفر از مردم استان‌های «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی» در حسینیه امام خمینی تاکید کردند: مردم و مسئولان مراقب باشند.
سپاه نیوز؛حجت‌الاسلام «سعیدی» گفت: دوقطبی حق و باطل مربوط به دوره خاصی نمی شود چرا که این دو قطبی همواره در برابر هم قرار داشته و دارد. امروز ولی فقیه محور امامت نور است و ایران نماد جبهه حق در برابر آمریکا، نماد شیطان و استکبار است.
فرمانده کل سپاه با حضور میدانی در مرز مهران، آخرین وضعیت تردد و خدمت رسانی به زائران اربعین ‌در این مرز‌ را مورد بررسی قرار داد و با تعدادی از زائران اربعین حسینی که عازم کربلا بودند دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
۱۲۳۴