سپاه نیوز: در جشنواره مالک اشتر از رده های برتر سپاه ولیعصر( عج ) استان خوزستان قدردانی شد .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با تشریح اقدامات این فرماندهی در غیزانیه گفت: کمک به آبرسانی برای روستاها و عمیق تر شدن چاه ها برای آب رسانی به دام ها از جمله این اقدامات است.
سپاه نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: تا پایان محرم ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در مناطق شهری و روستایی کم برخوردار استان خوزستان توزیع می‌شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ولی عصر( عج) استان خوزستان با اشاره به اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان گفت: پس از شیوع کرونا ملت ایران تصویری زیبا از نوع‌دوستی را به نمایش گذاشت.
سپاه نیوز: مرکز جراحی و مجتمع درمانی شهید عمویی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه با همکاری گروه جهادی حضرت محسن، بسیج جامعه پزشکی و ستاد غدیر بندرماهشهر طرح ویزیت و داروی رایگان راه اندازی و اجرا کردند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از مشارکت سپاه پاسداران در ساخت و نوسازی ۲۰۶ مرکز و ساختمان زلزله‌زده مسجدسلیمان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: یکی از مشکلات خوزستان تنش آبی و از اولویت‌ها و ضرورت‌های مردم تأمین آب پایدار است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در مراسمی با اهدای لوح از هادی احمدی خواننده ایذه‌ای برنامه عصر جدید قدردانی کرد.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی خوزستان با اشاره به تدارک مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در این استان گفت: در مرحله نخست این رزمایش، بیش از ۳۰ درصد از خانوار‌ها در خوزستان، بسته‌های معیشتی را دریافت کردند.
سپاه نیوز: سردار شاهوارپور از روند آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز بازدید کرد.
۹۱۰۱۱۱۲