سپاه نیوز: سردار حسینی اظهار داشت: 222 باب منزل در فاز دوم مسکن مددجویان ساخته می شود.
 

 

دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
سپاه نیوز: سردار حسینی اظهار داشت : سپاه در اربعین امسال ، در 6 محور ، ایفای نقش کرد و وظایف خود را به نحو احسن انجام داد و سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در روز 28 مهرماه امسال در منطقه مهران جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حاضر شد.
سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) معرفی شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، از آمادگی سپاه برای بازگشت زائران اربعین حسینی خبرداد و گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس سپاه، زائران را تا استان‌های همجوار انتقال می‌دهد.
سپاه نیوز: مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین در مرز مهران ،عنوان کرد: در بخش دندان پزشکی ، روزانه بین 30 تا 60 نفر ، و در بخش آزمایشگاه بین 70 تا 80 نفر و در بخش فیزیو تراپی روزانه 40 تا 50 نفر ویزیت می شوند.
سردار حسینی عنوان کرد: سپاه بلافاصله بعد از شروع طوفان و شدت بارش ها تمامی امکانات خود در مرز را در اختیار زوار اربعین قرار داد.
سپاه نیوز: با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و مردم غیور ایل خزل و مسئولین در روستای قنات آباد بخش سراب کارزان، یادواره فاتحان میمک برگزار شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان است.
سپاه نیوز: جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:در ادامه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 در استان ایلام،210 گروه جهادی کار خود را آغاز کردند.
۱۲۱۳۱۴۱۵