جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه استان بیش از ۱۳ ایستگاه صلواتی در تمام مبادی ورودی شهرهای ایلام جهت خدمات رسانی به زائران دایر کرده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:  انتقال اهداف عاشورا به جوانان امروزی یک فرهنگ است.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در همایش استانی صبر گفت: اعضای هیات صلح و صبر باید در جلسات مصالحه جوانان را نیز با خود همراه سازند تا این جوانان در آینده پا در جای بزرگان ایلات نهند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و به رشادت‌های آنها افتخار کنیم، گفت: ایلات و عشایر همچنان با اقتدار مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده اند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه شهید باقری مغز متفکر فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس بود، گفت: شهید باقری همواره ایده داشت و افق های دور را می دید و نگاه بلندی نسبت به قضایا داشت.
در سالروز شهادت شهید دکتر محمدرضا فتاحی و با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادواره‌ای به مناسبت گرامیداشت یاد و نام وی در ایلام برگزار شد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مردم با استقبال و تشییع پرشور از شهدای گمنام نشان دادند راه و مسیرشان آرمان شهیدان است.
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام برگزاری رزمایش کمک مومنانه، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و افتتاح پروژه‌های سازندگی را از  برنامه های
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در راستای برگزاری کنگره شهدا ۴۳ نوع خدمت به محرومان استان ارائه شد.
سردار شاکرمی گفت: امسال ۱۴۱ عنوان برنامه با ۲ هزار ریز برنامه در طول هفته بسیج در استان ایلام برگزار می‌شود.
۱۲۳۴۵