سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ماموریت و اجرای طرح‌های سپاه استان بوشهر کار سنگینی است که برای موفقیت در این راه نیاز به مشارکت همگانی است.
سپاه نیوز: روابط عمومی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه از خنثی سازی حرکت تحریک آمیز یک رزم ناو آمریکایی برابر شناور گشتی این نیرو در خلیج فارس خبر داد.
سپاه نیوز : رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق محروم و روستایی، ضمن افزایش خدمات بسیج سازندگی به مناطق عشایری استان، طرح‌های عمرانی در این مناطق اجرایی می‌شود.
سپاه نیوز : مدیر بسیج سازندگی سپاه عسلویه از آغاز تجهیز بیش از 30 واحد مسکن احداث شده توسط بسیج سازندگی سپاه خاتم الانبیا(ص) شهرستان عسلویه خبر داد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: در راستای انتقال فرهنگ ایثار، شجاعت و مقاومت به نسل جوان برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از مهم‌ترین و بهترین برنامه‌های فرهنگی است که سبب تحقق این مهم می‌شود.
سپاه نیوز: رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جهادگران در اردوهای جهادی استان با فرهنگ و فعالیت‌های اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در روستاها آشنا می‌شوند.
سپاه نیوز : فرمانده سپاه ناحیه بوشهر گفت: تاکنون ۲۰۰ گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان بوشهر ساماندهی و برنامه‌هایی برای فعالیت آنها در جامعه برنامه ریزی شده است.
سپاه نیوز :سرهنگ عباسی فر گفت: عملیات ساخت ۲۹۵ واحد مسکونی نیازمندان روستایی استان بوشهر تکمیل شد.
سپاه نیوز : سردار جمیری گفت: محرومیت‌زدایی از ماموریت‌های مهم سپاه است که در این راستا سپاه استان بوشهر طرح‌های عمرانی را در دهستان‌های محروم این استان اجراء می‌کند.
سپاه نیوز: سردار جمیری گفت: در جهت مدیریت ریزگردها، سپاه کار بیابان‌زدایی در 40 هکنار از اراضی مستعد ایجاد ریزگرد در کشور را به عهده گرفته است.
۱۲۱۳۱۴۱۵