فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج در راستای رفع مشکلات مردم با استفاده ازظرفیت خود مردم همراه دولت است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: خبرنگار از تهدید‌ها نمی‌ترسد، به دنبال واقعیت‌ها و کشف حقایق است و واقعیت‌های جامعه را انتقال می‌دهد.
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در جمع بسیجیان و مدیران شهرستان جم از افزایش جنگ‌های شناختی دشمنان در مناسبت‌های کشور خبر داد.
فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه اندیشه‌های امام راحل در حال گسترش است،گفت: ترویج مکتب امام راحل به نسل‌های نوجوان، جوان و آیندگان رسالت همگانی است.
فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه رزمندگان در فتح خرمشهر صلابت ایران اسلامی را ثبت کردند گفت: عملیات بیت‌المقدس در فتح خرمشهر جلوه‌ای از حماسه رزمندگان و اقتدار ایران اسلامی است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان طرح‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس ظرفیت مناطق استان در بخش‌های حوزه سلامت، فرهنگی، اشتغال‌زایی و رفع مشکلات اجرا شده است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مردم با وجود مشکلات فراوان در هنگام خطر پای نظام ایستادند و از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است گفت: مکتب سلیمانی مکتبی است که سلیمانی را ساخت، نه مکتبی که سلیمانی ساخته باشد.
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نقش بسیجیان در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی را مهم دانست و گفت: بسیجیان ورزشکار سفیران انقلاب در صحنه‌های ورزشی و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی هستند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان بوشهر الگوی نیکوکاری و خدمات‌رسانی هستند گفت: خدمت‌ به مردم اصلی مهم در فعالیت‌های جهادی است.
۱۲۳۴۵