سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جهادگران در نوروز 98، 300 پروژه را به پایان می رسانند، گفت: ۸۸ گروه جهادی به مناطق محروم این استان اعزام شدند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آماده ایثارگری و شهادت در مسیر الهی و نورانی تا آخرین قطره خون خودمان هستیم، گفت: پاسداران و بسیجیان در عرصه های مختلف آماده تلاش، ایثارگری و مجاهدت در راه دفاع از اسلام و انقلاب هستند.
سپاه نیوز: مسئول اردویی و گردشگری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 3 هزار نفر بسیجی خواهر و برادر از ابتدای سال 97 تا کنون به اردوهای راهیان نور شمال غرب و جنوب کشور اعزام شده اند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا حماسه آفرینان هستند و زنده نگه داشتن یاد و نام آنها یک تکلیف است.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه دشمن بنیانهای فکری ، عقیدتی و عقبه فکری ملت ایران را هدف قرار داده است، گفت: امروز نیاز است با دقت و منطق فکری خود در برابر دشمن پیروز شویم.
سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از تکمیل بیش از ۹۰۰ کیلومتر زیرساخت جاده‌ای با حضور پنج گروه مهندسی در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در آینده ای نه چندان دور با تصمیماتی که در شورای توسعه شرق و غرب گرفته شده شاهد بازگشایی چند بازارچه مرزی در راستای رفع مشکلات مردم خواهیم بود.
سپاه نیوز: تعداد 74 نفر از دانش آموزان دختر در قالب اردوی راهیان نور از شهرستان نیمروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
سپاه نیوز: همزمان با پایان هفته وحدت، جمعی از طلاب اهل سنت شهرستان خاش با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار کردند.
سپاه نیوز: نشست اعضای ستاد هفته بسیج سپاه سلمان با مدیرکل و مسئولین صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان روز گذشته (شنبه) در محل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.
سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت تامین امنیت واسکان موقت زائران پاکستانی اندیشیده شده است، گفت: سپاه در سیستان و بلوچستان با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی است.
۱۱۱۲۱۳۱۴