سپاه نیوز:فخر گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرای طرحی را با محوریت پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر با موضوع دیابت و با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان از سال آینده شروع خواهیم کرد.
سپاه نیوز:سرهنگ قاسمی گفت: هیچ حکومت مردمی دینی همچون انقلاب اسلامی در تاریخ وجود ندارد.
سپاه نیوز:سرگردخدادادی گفت: همزمان با ایام شهادت فاطمه زهرا (س) ۲۰۰ نفر در روستاهای بخش قهستان شهرستان درمیان ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند
سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین  نوفرستی با بیان اینکه امروز در هر جا تهدیدی برای نظام بوجود آید؛ پاسداران پیش قدم هستند گفت: امروز نه تنها در سوریه بلکه در هر جای عالم نیاز باشد تکلیف ما است که حضور داشته باشیم.
سپاه نیوز:سرهنگ  قاسمی گفت: فرهنگ شهید وشهادت برای جامعه مثل هوای پاک است و اگر در محیطی هوا نباشد انسان در اثر نرسیدن آن خفه می شود.
سپاه نیوز:سرهنگ برات زاده گفت:هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران ترویج و انتشار دین مبین اسلام است و دشمنان نظام هم از همین موضوع ترس دارند.
سپاه نیوز:سرهنگ قاسمی گفت: روح قناعت را باید در جامعه ترویج و تشویق کنیم و روحیه جهادی و کار جهادی را گسترش دهیم زیرا انگیزه جهادی، فکر جهادی و عمل انقلابی می خواهد که باید این ها را دنبال کنیم.
سپاه نیوز: فخر از اعزام ۱۲۰ تیم پزشکی از ابتدای امسال به روستاهای محروم استان خبر داد.
سپاه نیوز:قاسمی گفت: اسفندماه امسال حدود 1300 دانشجو از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
سپاه نیوز:حاجی زاده گفت: تربيت نسلي آگاه و پرورش يافته مكتب ولايت هدف سازمان بسيج فرهنگيان است.
۱۱۱۲۱۳۱۴