سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی ظرفیت خوبی برای توسعه مشاغل خرد و خانگی و اجرای پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی با حداقل هزینه را ایجاد می‌کند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و دبیر کل دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد هدف والای از برگزاری این کنگره را گفتمان‌سازی خدمت‌رسانی و استفاده از ظرفیتهای درونی کشور ذکر کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان بهاباد از برگزاری رزمایش کمک و مواسات و توزیع ۱۶ هزار و ۷۰۰ بسته بین محرومان بهاباد خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: تامین ۴۰۰ جهیزیه، ۳۰ تبلت دانش آموزی، لایروبی قنوات، مرمت خانه عالم، مرمت هشت خانه محروم، ذبح ۱۰۰ راس گوسفند و … از دیگر برنامه‌هایی است که با محوریت گروه های جهادی و محلات به نیابت شهدا در اردکان اجرا شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: موارد مبتنی بر نظام مسائل استان یزد استخراج شده و طرح‌هایی در مورد آن تدوین شده که به شکل ویژه مورد بررسی قرار می گیرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در هفته بسیج سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با نام شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز و بیش از 20 هزار بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی توزیع شد.
سپاه نیوز: مراسم تقدیر و تجلیل از دانشجویان بسیجی فعال در عرصه سلامت و مسئولین کارگروه‌های مختلف ستاد مبارزه با کرونا باحضور جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه‌الغدیر استان یزد از ساماندهی ۱۵۰ نفر از سوی ستاد مردمی امدادگران و حافظان سلامت بسیج و مساجد برای کمک به مقابله با ویروس کرونا در یزد خبر داد.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از تأمین ۲۰۰ نفر از نیرو‌های بسیجی و پاسدار به منظور افزایش ظرفیت تیم‌های بازرسی، شناسایی انبار‌های احتکار کالا در سطح استان یزد با محوریت بازرسان رسمی و گزارشات مردمی خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: قرارگاه امدادگران و حافظان سلامت با محوریت مساجد و با هدف کمک به کادر درمان برای کنترل و ریشه کنی بیماری کرونا تشکیل شد.
۴۵۶۷