فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین گفت: مسکن برای ولی نعمتان در استان قزوین با همکاری اداره کل بهزیستی استان قزوین و اداره کل کمیته امداد استان قزوین،ساخت و تحویلشان خواهد شد.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از اجرای ۱۴۰ برنامه کلان در هفته بسیج  و ۴۹۹ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف توسط جهادگران بسیجی در سطح استان قزوین خبر داد.
سردار آتانی در جلسه ابلاغ فاز دوم قرارداد طرح بسیج آبرسانی قرارگاه امام حسن(ع) سپاه گفت: حضور سپاه و بسیج در نهضت آبرسانی، محرومیت زدایی و خدمت به مردم عزیز، بر اساس ضرورت است.
سردار افروزی از تشکیل شورای نگارش تاریخچه تشکیل این یگان با حضور فرماندهان و مسئولین وقت سپاه قزوین خبر داد.
سردار آتانی گفت: امروز جنگ با روش دیگر برگشته و ذهن ها و افکار را مورد حمله قرار داده و در این نبرد نابرابر تعلیم و تربیت جامعه ساز است.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم یادواره شهدای گازرخان بخش الموت اربعین را با همه جاذبه های خاص گوشه ای حکومت آخرالزمان حضرت ولیعصر (عج) عنوان کرد که هیچ کس نسبت به دیگری برتری ندارد.
سردار آتانی گفت: امروز ملت ایران، جرات مبارزه با استکبار جهانی را نه فقط در دنیای اسلام و در منطقه وسیع مقاومت بلکه به مظلومان عالم در بیخ گوش‌ آمريکا داده‌ است.
یادواره شهدای روستای زرچه بستان منطقه الموت با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، خانواده معزز شهدا و اهالی و مسوولان منطقه برگزار شد.
همایش حکمت مطهر به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه در قزوین و با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه برگزار شد .
 فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در استان خبر داد.
۱۲۳۴۵