سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: بزرگ‌ترین مرکز بهداشت استان در شهرستان تاکستان به متراژ 2200 متر به همت بسیج سازندگی و قرار پیشرفت و آبادانی ساخته شد و اکنون در حال بهره برداری است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی برای مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد.
سپاه نیوز: سردار شاهرخی گفت: در راستای خدمت به مردم کمتر عرصه اجتماعی است که سپاه در آن ورود نکرده باشد، ما در همه بخش ها حضور داریم و مهم است که این تنوع گسترده کاری با هنر و به زیبایی به مردم اطلاع رسانی شود.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت نگران‌کننده استان قزوین در زمینه ابتلا به کرونا سپاه استان قزوین دوباره برای مقابله با کرونابه کمک دانشگاه علوم پزشکی می‌آید.
سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: شجاعت برای خط‌شکنی و بن‌بست‌شکنی یکی از ویژگی‌های رسانه‌های قوی است و رسانه‌های انقلابی استان باید اثرگذار باشند.
سپاه نیوز: حجت الاسلام معبودی بیان کرد: شهادت او ملت ایران و جهان را بیدار کرد چرا که او مرد خدا بود و به روایت امام کاظم(ع) که ذکر شد جامع عمل پوشید.
سپاه نیوز: دبیر رزمایش کمک مومنانه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: طی دو مرحله از  رزمایش کمک مومنانه سپاه استان تعداد 87 هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان درقالب قرارگاه های محلات بین جامعه هدف که از قبل پایش شده توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت:‌ شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌توانند پیشتاز مقابله با جنگ اقتصادی باشند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مبنای اصلی حرکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی تعمیق باورهای دینی و گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی در روستاهای هدف است.
سپاه نیوز؛ مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: رمضان سال‌های اخیر با شرکت در محافل مختلف مذهبی از نظر روحی و معنوی تغذیه می‌‌شدیم اما این روزها باید با استفاده از بستر فضای مجازی به این امر پرداخت.
۶۷۸۹