سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان از گام بلند سپاه و جهاد کشاورزی در خودکفایی برنج خبر داد و گفت: 300 مهندس کشاورزی بسیجی در 300 روستای گیلان در طرح مطلوب‌سازی برنج و افزایش سطح تولید آن مشارکت می‌کنند.
سپاه نیوز: سردار  عبدالله‌پور در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گیلان گفت: خدا را شاکریم که فتنه‌ای را که دشمنان به‌صورت بسیار پیچیده برای این نظام طراحی کردند با بصیرت مردم خاموش شد.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان گفت: شهدای والامقام به ما همواره یادآوری می‌کنند که از مسیر ولایت منحرف نشویم و اگر ملتی از مسیر ولایت منحرف شد آن ملت نابود می‌شود.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ۱۰ هزار نفر از مردم آذربایجان از استان گیلان عازم پیاده‌روی اربعین‌حسینی شدند.
سپاه نیوز: معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان خبر داد :اعزام‌های دانش‌آموزی در دو دوره انجام خواهد شد که درمجموع 14000نفر به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد : سپاه با تمام توان خود در راستای محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد و در این راه خستگی ناپذیر است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی از وظایف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: مقاومت، ایثار و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان از اصول و معیارهای مقاومت در جبهه حق است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه امروز ایران نظام جهانی استکبار را به چالش کشیده، گفت: روز قدس، روز مبارزه با نظام سلطه در سراسر دنیاست.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: احداث ۳۵ واحد مسکن محرومان زیرپوشش کمیته امداد املش از اوایل سال گذشته آغاز شد و تاکنون ۱۹ واحد آن تحویل مالکان آن شده است و ۱۶ واحد دیگر تا هفته دفاع مقدس واگذار می‌شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سیاهکل با بیان اینکه یک هزار واحد مسکونی برای محرومان با مشارکت کمیته امداد توسط سپاه قدس استان گیلان احداث می‌شود، گقت: ۴۵ واحد مسکونی از این تعداد در تعهد سپاه ناحیه سیاهکل است.
۱۴۱۵۱۶۱۷