سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: اشتغالزایی زودبازده و کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم ضرورت امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه قدس استان گیلان از توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی در استان از امروز تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.
سپاه نیوز: سخنگوی سپاه  با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید از زیرساخت‌ها با تکیه‌بر نیروی جوانان انقلابی استفاده کنیم گفت:امروز  پیشرفت های ما در بسیاری از عرصه ها در تراز جهانی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان  با اشاره به نقش انسان سازی طیبه شجره صالحین، گفت: هزار و ۵۰۰ قاری و حافظ قرآن کریم توسط بسیج در گیلان تربیت شده اند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی میانگین تزریق واکسن در این استان، گفت: تحقق اجرای سند واکسیناسیون در اولویت سپاه استان است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان در دیدار با قهرمانان گیلانی در المپیک و پاراالمپیک با تاکید بر اینکه قهرمانان ورزشی کشور ، پیام‌آور شادی و عزت برای ملت هستند گفت : ورزشکار برای کسب عناوین قهرمانی تمام تمرکز خود را معطوف به آوردگاه جهانی و المپیک کند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به نقش مهم جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام، گفت: جوانان با درک درست از شرایط می توانند بر مشکلات غلبه کنند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان از آغاز واکسیناسیون سربازان در این فرماندهی خبر داد و گفت: حفظ سلامت سربازان در اولویت سپاه و نیروهای مسلح قرار دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به راه اندازی ۶۰ پایگاه واکسیناسیون در استان، گفت: تا کنترل و مهار کرونا در کنار مردم هستیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: ۵۰۰ کپسول اکسیژن به مراکز درمانی این استان اهدا می شود.
۱۲۳۴