سپاه نیوز:  سردار عبدالله پور گفت: محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی و شوینده توسط سپاه قدس استان گیلان به مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان‌های این استان اهدا شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان ضمن تبریک روز جانباز به همه جانبازان و ایثارگران سرافراز گفت: جانبازان و ایثارگران سند پایداری و زرین دفاع مقدس و جزو افتخارات انقلاب اسلامی هستند و مردم ایران امنیت، آرامش، اقتدار خود را مدیون آنان هستند.
سپاه نیوز:رزمایش بزرگ « دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی شهدای مدافع سلامت» با رمز «یا امام رضا علیه‌السلام» در سراسر استان گیلان به همت سپاه استان آغاز شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج تا پایان شیوع ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است تصریح کرد: مجموعه سپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود برای رفع این مشکل و بازگشت سلامتی به مردم شریف این استان استفاده خواهد کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه سپاه همه امکانات خود را برای مبارزه با ویروس کرونا به خدمت گرفته است، گفت: هر پایگاه بسیج به یک پایگاه سلامت تبدیل شده است.
سپاه نیوز: رئیس بسیج سازندگی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۱۰ گروه جهادی با ظرفیت 1500 نفر برای مقابله با کرونا ساماندهی شده اند، گفت: بالغ بر ۱۶ هزار بسته بهداشتی در سطح استان توزیع شده است.
سپاه نیوز: معاون سپاه قدس استان گیلان گفت: در راستای خدمات‌رسانی به عموم مردم جهت مقابله با ویروس کرونا، درمانگاه‌های سپاه در ۷ شهرستان گیلان شبانه‌روزی شدند.
سپاه نیوز:  فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه قدس گیلان از آغاز به کار سامانه اینترنتی ثبت نام دریافت بسته های مواد بهداشتی خبر داد و گفت: روزانه ۳۰۰ بسته از این اقلام در رشت توزیع می شود.
سپاه نیوز: فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ استان گیلان گفت: ۱۵۰ نفر از بسیجیان گردان امام حسین(ع) رشت و پاسداران لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در بیمارستان رازی رشت مستقر هستند و به‌صورت شیفتی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا از اجرای طرح ویزیت رایگان در منازل با هدف مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
۶۷۸۹