سپاه نیوز: مسئول بسیج جامعه پزشکی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۸۰ هزار بسیجی در جامعه پزشکی عضو بوده و امروز بسیاری از کسانی که در بیمارستانها و درمانگاه‌ها خدمت می‌کنند یا عضو بسیج هستند و یا روحیه بسیجی دارند.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در بازدید میدانی از شهرک عزیزی شهرقدس  گفت: با اختصاص یافتن زمین اوقاف به مردم، سپاه آمادگی ساخت مسجد در منطقه کم‌تر برخوردار شهرک عزیزی را دارد.
سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر پشتیبانی اعتقادی وفکری  پاسداران را رسالت مهم مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه توصیف کرد.
سپاه نیوز: سازمان بسیج سازندگی، معاونت آب و خاک وزرات جهاد کشاورزی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توافقنامه همکاری در حوزه محرومیت زدایی امضا کردند.
سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین رضایی  با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی الهام گرفته از انقلاب کربلا است ،  گفت: مهمترین عامل قیام امام حسین (ع) احیای دین اسلام بوده است.
سپاه نیوز: حجت الاسلام  والمسلمین رضایی شاخصه های انقلابی گری را پایبندی به مبانی و ارزشهای اسلام و انقلاب و نیز استقلال کشور در تمامی ابعاد( سیاسی،فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی) و حساسیت در برابر دشمن و فتنه های آن دانست و تاکید کرد: برخورداری از تقوای دینی و سیاسی، نفی اسلام آمریکایی و مستکبران و مخالفت با اشرافی گری از دیگر شاخصه های انقلابی گری است.
سپاه نیوز: رییس بسیج جامعه پزشکی گفت: مفتخریم که شهدای نام آوری در راه خدمت به مردم تقدیم کردیم و در این عرصه در خط مقدم دفاع از سلامت مردم حضور داریم.
سپاه نیوز: حجت الاسلام و المسلمین رضایی گفت:  نسل سوم و چهارم باید در جریان کار جهادی و انقلابی به‌خودشان سختی‌هایی بدهند و رشد کنند.
سپاه نیوز: سردار یزدی گفت: دشمن از اتحاد و همدلی بین سربازان ولایت ناراحت و مأیوس خواهد شد، از این رو ما باید هر روز این همدلی را بیشتر کنیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: پیدایش بیماری کرونا باعث شده تا رفتار مردم با یکدیگر تغییر یابد؛ زیرا شاهد هستیم که مردم بیش از گذشته به نیازمندان کمک می‌کنند.
۴۵۶۷