سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: طی مراسم هفته بسیج سازندگی ۲۳ پروژه برای افتتاحیه داریم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه ۲۰ منزل در مناطق سیل‌زده خرم‌آباد توسط سپاه بازسازی شد گفت: ۱۲هزار بسیجی، پاسدار و روحانی در شهر پلدختر کار پاک‌سازی را انجام دادند.
سپاه نیوز: معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰تیم پزشکی و بهداشتی به مناطق سیل‌زده استان اعزام شده گفت: در بیمارستان صحرایی امام‌حسین(ع) به ۴۰هزار نفر خدمات پزشکی ارائه شد.
سپاه نیوز: معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: ۴۹ تیم پزشکی به شهرستان‌های پلدختر و معمولان، ۵۲ تیم زمینی، پنج تیم هوایی و چهار تیم کوهنوردی به دلفان، اعزام دو تیم پزشکی به بروجرد، اعزام دو اکیپ پزشکی به الشتر، اعزام دو اکیپ پزشکی و سه تیم پزشکی به الیگودرز،۱۵ اکیپ به دوره چگنی و بخش شاهیوند، ۴ اکیپ پزشکی به کوهدشت و دو اکیپ پزشکی به محله اسد آبادی خرم آباد اعزام شده است.
سپاه نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: این نهاد انقلابی با بسیج تمام امکانات و مقدورات سازمانی خود به کمک سیل زدگان لرستانی شتافته و تا رفع مشکلات در کنار مردم خواهد بود.
سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه با اعلام راه اندازی یک موکب در شهر معمولان توسط این قرارگاه، گفت: گروه های مهندسی نزسا در امر راهگشایی مسیرها و امداد رسانی در حوزه مهندسی فعالیت می کنند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در این استان، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط ادارات مختلف تاکید کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان انقلاب اسلامی را متعلق به همه مردم دانست و گفت: جمهوری اسلامی مردم‌پایه است و در همه امور و تصمیم‌گیری‌ها ملت ایران نقش اساسی و تعیین‌کننده‌ای دارند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: فشار دشمن و تحریم‌ها برای این است که در کشور ما استقلال اقتصادی شکل نگیرد.
 

 

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
۹۱۰۱۱۱۲