سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: ۳۶ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در بین بیماران و افراد آسیب‌دیده از کرونا در استان توزیع شده است.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه دورود با بیان اینکه ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان دورود توزیع شده است گفت: بیش از ۳۰۰ هزار ماسک در مناطق محروم و در سطح شهرستان دورود توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به اجرای بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت‌زدایی، گفت: دو هزار و ۱۰۰ گروه جهادی داریم.
سپاه نیوز: مسؤول بسیج سازندگی لرستان از توزیع 122 هزار بسته معیشتی و 185 هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان در قالب کمک مومنانه توسط این سازمان خبر داد.
سپاه نیوز: سردار کشکولی با بیان اینکه فعالیت های جهادی در مقابله با بحران کرونا اثرگذار بوده است، گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در استان فعالیت دارند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از اعزام پزشکان و پرستاران پاسدار به مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی خبر داد.
سپاه نیوز:  مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: پنج تیم تخصصی به مناطق عشایری «پاعلم» پلدختر اعزام شد.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: همزمان با سراسر کشور پویش اهدای یک میلیون نوشت افزار به دانش‌‎آموزان مناطق محروم در لرستان برگزار شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم، نفوذ و تحریف باید مرتبت و اوجی را که در ایثار و در 8 سال دفاع مقدس دست پیدا کرده‌ایم حفظ شود در همین راستا چاپ کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس یک راه مقابله با تحریف است.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه استان لرستان گفت: ۲ تیم بهداشتی و درمانی به منطقه عشایری زاغه اعزام شد.
۳۴۵۶