سردار کریمی با تاکید بر اینکه از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: خادمان شهدا و اردوگاه‌های استان مرکزی آمادگی کامل برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور را دارند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد: بهره مندی سالانه دو میلیون نفر از خدمات درمانی سپاه در استان مرکزی
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اصحاب رسانه در تحقق جهاد تبیین وظیفه‌ سنگینی دارند و باید میدان دار این مطالبه مهم رهبری باشند.
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از اجرای ۵۰ پروژه مهم آبرسانی کشاورزی در سطح استان خبر داد.
سردار کریمی گفت:  مهمترین پیام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی زنده بودن راه و مکتب سردار دلها است و تکثیر سردار سلیمانی‌ها مهمترین راهبرد در گام دوم انقلاب است و به فضل الهی و با وجود جوانان و نوجوانان انقلابی و با نشاط این امر تحقق پیدا خواهد کرد.
فرمانده سپا روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امید آفرینی از ابزار پیشرفت در کشور است و در گام دوم‌ انقلاب بسیج حرکت روبه جلوی خود را با قوت و شتابنده ادامه می‌دهد گفت: مهم‌ترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی متوقف کردن پیشرفت کشور است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان پایان فتنه جدید آمریکا در کشور را رقم می‌زند.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه برای محصلین مناطق محروم و ولی نعمتان انقلاب گفت: ۴ هزار بسته حمایت تحصیلی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در استان توزیع شد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: کنگره شهدای این استان نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم مردم و جوانان غیرتمند استان است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دانشنامه دفاع مقدس قرار است عملکرد استان در هشت سال جنگ را به رشته تحریر درآورد.
۱۲۳۴۵