سپاه نیوز:  جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان از توزیع یکهزار و ۲۸۲ سری جهیزیه در بین زوج های نیازمند این استان خبر داد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح مواسات تا کنون بیش از ۴۱۷۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان این استان اهدا شده است گفت: نهضت کمک مؤمنانه «امیدآفرین» است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان سمنان گفت: ۶ هزار بسیجی جهادگر استان در قالب ۶۵۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف خدمت رسانی، نوروز امسال در طرح بهار خدمت نقش آفرینی کردند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امسال اعزام گروه‌های مردمی به اردوهای راهیان نور به سبک جدیدی انجام شد و لازم است این رویکرد یعنی مردمی کردن این حرکت عظیم فرهنگی ادامه یابد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه طراحی دشمنان در عرصه جنگ ترکیبی شکست خورده است، گفت: حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی رسالت بزرگ سپاه است که همه دشمنان را ناامید می کند.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان گفت: شهيد سليماني نگاهي راهبردي داشت و با همين تفکر توانسته بود با هم افزايي گروهاي مقاومت نظام سلطه را به زانو درآورد.
سپاه نیوز:  جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان با اشاره به توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی در شب یلدا بین نیازمندان استان گفت: ارزش هر بسته کمک معیشتی بیش از ۴۰۰ هزار تومان بوده است.
سپاه نیوز: جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۱۶ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.
سپاه نیوز: مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه استان سمنان گفت: بسیج جامعه پزشکی استان با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار در تلاش برای محرومیت‌زدایی از این مناطق است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه استان سمنان گفت: مطالعه تاريخ موجب افزايش بصيرت می شود.
۳۴۵۶