سپاه نیوز:شماری از نخبگان، مدال‌آوران و اساتید دانشگاه صنعتی شریف، پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سپاه نیوز: منتخبین مسابقه دلنوشته نمایشگاه هفته دفاع مقدس ویژه سنگر تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) معرفی شدند.
سپاه نیوز:سردار فضلی از اعزام یک میلیون و 37 هزار دانش‌آموز و فرهنگی به سمت مناطق عملیاتی کشور خبر داد.
سپاه نیوز: سردار احمدی گفت: آثار دفاع مقدس نقطه اتکای نورانی و گنجینه‌ای ارزشمند است بنابراین باید برای پاسداشت آنها تلاش شود.
سپاه نیوز:سردار احمدی گفت: آن چیزی که سایه جنگ را از سر کشورمان برداشت، اقتدار مملکت و حکمت رهبر معظم انقلاب بود.
سپاه نیوز:سرهنگ فقیهی گفت: تابستان امسال سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حدود ۵ هزار نفر از مردم استان را به مناطق عملیاتی جبهه شمال غرب اعزام کرد.
سپاه نیوز: رعیت‌پور از توافق‌نامه شهرداری با سپاه علی بن‌ابیطالب(ع) به منظور ایجاد بسترهای ورزشی، فرهنگی و مذهبی در سه نقطه شهر قم خبر داد.
سپاه نیوز:محفل انس و مودت(اردوئی) پیشکسوتان سپاه استان قم با حضور برخی از بازنشستگان سپاه استان درتیپ 83 امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.
سپاه نیوز:سردار احمدی مسجد را یکی از مهم‌ترین قرارگاه‌های مقابله با دشمن برشمرد و گفت: تقویت ایمان، اخلاق، بصیرت و آگاهی از جمله وظایف ائمه جماعت است که در مساجد صورت‌گرفته و سلاح مقابله با جنگ فرهنگی دشمن را فراهم می‌آورد.
سپاه نیوز:سومین جشنواره هنرهای تجسمی به همت بسیج هنرمندان استان قم و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر، دوشنبه 25شهریور ماه در قم برگزار می‌گردد.
۱۱۱۲۱۳