فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار محمدرضا میرحیدری، از خدمات ارزشمند فرماندهان و پرسنل خدوم فراجای قم تقدیر کرد.
سردار موحد از توزیع ۱۳ هزار بسته آموزشی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار خبر داد و گفت: ما نباید اجازه بدهیم هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی و معیشتی از تحصیل باز بماند.
حجت الاسلام والمسلمین منتظرزاده با تاکید بر لزوم بازشناسی فرهنگ دفاع مقدس و نشر آن در میان آحاد ملت به ویژه نسل جوان گفت: اردوهای پیشرفت از جمله طرح هایی است که در آن جوانان و نوجوانان سرزمینمان از نزدیک با پیشرفت های انقلاب اسلامی در فناوری‌های متنوع و زوایای مختلف دانش آشنا می شوند.
فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) از اعزام و استقرار روحانیون گردان‌های تیپ امام جعفر صادق در مرز مهران خبر داد.
در پی انتصاب سردار میرحیدری به سمت فرماندهی فراجا استان قم، فرمانده و مسئولین معاونت‌های تیپ مستقل 83 امام جعفرصادق علیه السلام با حضور در ستاد فرماندهی فراجا استان قم، با وی دیدار و گفتگو کردند.
فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) روحانیون رزمی تبلیغی گفت: ۱۸ هزار پرونده ایثارگری در تیپ امام صادق(ع) وجود دارد.
به همت پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق علیه‌السلام کتاب
فرمانده سپاه قم از بانوی ورزشکار قمی که حاضر به مسابقه با نماینده رژیم صهیونیستی نشد تجلیل کرد و گفت: این کار بانوی ورزشکار قمی یک جهاد تبیین است؛ زیرا در کل دنیا انعکاس پیدا می‌کند و الگویی برای ورزشکاران داخلی و خارجی است.
جمعی از اعضای کادر درمان قم با حضور در شهرستان‌های اندیکا و مسجد سلیمان به مردم این منطقه خدمات پزشکی ارایه کردند.
جانشین فرمانده سپاه امام علی‌ابن ابی‌طالب(ع) قم گفت: امسال برنامه‌های سپاه و بسیج قم در قالب عنوان راهبردی «ایران مقتدر» در بخش‌های مختلفی همچون پویش نور امید، پویش صدای انقلاب و ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی در سطح استان با عنوان ایستگاه انقلاب، برگزار می‌شود.
۱۲۳۴۵