فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروزه شیوه و روش‌های جنگ با گذشته فرق کرده و جمهوری اسلامی ایران نیز از این موضوع هرگز غافل نبوده و با توجه به ظرفیت‌های علم و دانش‌ در زمینه‌های نظامی ایران دشمنان دیگر حتی قادر به تهدید به ما نیستند.
سپاه نیوز: مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مهمترین اصول در گام دوم انقلاب اسلامی، اصل مقاومت، استقامت و پایداری است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به ضرورت ثبت کارنامه رسانه‌ای استان در خانه مطبوعات گفت: رفع مشکلات اصفهان در بخش مختلف به پشتیبانی، همدلی و وحدت رسانه‌ای نیاز دارد.
سپاه نیوز: مسئول مرکز اردویی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از آغاز اردوهای راهیان نور استان از یازدهم تیرماه خبر داد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه تأثیر مطالب از جانب استادان دانشگاه برای مخاطب زیاد است، گفت: امروز حتی بیشتر از زمان جنگ به حضور مردم در صحنه برای دفاع از انقلاب اسلامی نیاز هست و اساتید وظیفه سنگینی دارند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج و سپاه آمادگی دارد در قالب مجمع نخبگان بسیج و دبیرخانه شهید مدرس به مجمع نمایندگان کمک کند تا موانع و مشکلات استان شناسایی و راهکار لازم برای حل آن به مسئولان اجرایی پیشنهاد شود.
سپاه نیوز: مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ماه رمضان را باید ماهى نامید كه خدا در آن نیکی ها را افزایش می دهد و گناهان را پاك مى‏ نماید و آن ماه بركت است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه شهرستان نطنز از توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی در نطنز خبر داد و گفت: دوازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در نطنز اجرایی شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: حاج قاسم در بصیرت ،دشمن‌شناسی  و عمل به وعده‌های خود زبانزد بود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دوام، قوام و اداره حکومت‌های تشکیل شده نیز به دو پارامتر بستگی دارد تا پشتیبان مولفه‌های تشکیل حکومت باشد که علم و فرهنگ از جمله آنان هست.
۱۲۳۴