مسئول بسیج مساجد و محلات استان البرز ؛ ما برای رسیدن به تمدن اسلامی نیازمند رجعت به مساجد هستیم پایگاه های بسیج برای پیشبرد اهداف انقلاب در مساجد فعالیت کنند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه حضور به‌ موقع مردم در حماسه 9 دی توطئه دشمنان را خنثی کرد ، گفت: مردم بیدار و با بصیرت آمدند پای صندوق رای و سیلی محکمی بر دهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.
سپاه نیوز: سردار مولایی گفت: طراح عملیات نهم دی خود مردم بودند و خود این عملیات را به‌خوبی به اجرا درآوردند و باعث ناامیدی دشمنان شدند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای کشور داشته است و راهبرد دشمن این است که مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب بدبین کند.
سپاه نیوز: سردار مولایی گفت : دشمن در اصل با موفقیت و پیشرفت ما در تمامی حوزه ها مخالف است و سعی دارد با این بهانه ها ما را در تحریم و تهدید قرار دهد اما همه می دانیم کسی جرات نگاه چپ به ایران را ندارد .
 

 

چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: ۴۰ اردوی عمرانی جهادی برای محرومان در استان البرز برگزار شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت:  جوانان گذشته فهم کامل دشمنی غرب را به نسل های آینده انتقال دهند و این حرکت سینه به سینه به نسل های بعدی انتقال یابد.
سپاه نیوز: سردار مولایی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از محرم و صفر است، گفت: شهدا مظهر اقتدار این کشور هستند و دشمن از فرهنگ شهادت هراس دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت : 40 گروه بسیجی به اردوهای جهادی در رزمایش عاشورایی محمد رسول الله(ص)۲ در نقاط حاشیه نشین کرج اعزام می‌شوند.
۸۹۱۰۱۱