سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه امروز آمریکا از ملت ایران عصبانی است و همین فرهنگ شهادت از عوامل عصبانیت او است، گفت: ۱۳ آبان یک فراخوان بزرگ برای مقابله با آمریکا است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز: این مراسم افتتاح راهیان نور سراسر کشور است که به صورت نمادین در البرز برگزار می‌شود اهداف راهیان نور بسیار زیاد است.
سپاه نیوز: سردار مولایی گفت: مدیریت و فرماندهی در سپاه یعنی نظام ارزشی دینی که باید تمامی افکار و عقاید را تحت تاثیر قرار دهد ، شجاعت و بصیرت و ولایت پذیری از شاخصه های مهم این فرد است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: شهید حججی عزت و کرامت را به ملت ایران هدیه کرد.
سپاه نیوز: رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز از اعزام نزدیک به ۸۰ پزشک در اردوهای جهادی به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان البرز خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: راهی که شهدا در آن قرار گرفته اند امروز به فرهنگ اصیل و اثر گذار در سراسر دنیا در بین شیعه و سنی تبدیل شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت : مسجد محوری یکی از شاخصه های مهم جامعه اسلامی و مساجد مهمترین محور مقابله گری با هجمه های دشمنان نظام هستند.
سپاه نیوز : فرمانده سپاه امام حسن‌مجتبی(ع) استان البرز گفت: فعالیت حول‌ محور نظام ارزشی و مکتب یکی از ارکان خبر است.
سپاه نیوز : سردار مولایی بابیان اینکه امام خمینی(ره) دارای شخصیتی با ابعاد گوناگون بود گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی نفوذناپذیر و بدون ترس داشت که ایمان در سخن و عمل ایشان تجلی یافته بود.
سپاه نیوز : حجت الاسلام والمسلمین شیرازی گفت: ملت ایران همواره پشت ولایت ایستاده‌اند و از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع می‌کنند.
۱۰۱۱۱۲۱۳