در دفاع از جغرافیا و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم
سردار شریف در جمع مردم شهرستان رابر استان کرمان :

در دفاع از جغرافیا و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم

سخنگوی سپاه با بیان اینکه در دفاع از جغرافیای این سرزمین و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم ، تاکید کرد: به مرحله ای از قدرت دفاعی و نظامی دست پیدا کردیم که نه آمریکایی ها و نه هیچ قدرت دیگری جرات کوچکترین اقدام علیه ایران اسلامی را ندارد.
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
آبرسانی ۱۹ روستای شهرستان زرند
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اعلام کرد؛

آبرسانی ۱۹ روستای شهرستان زرند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح پروژه‌های آبرسانی، ساخت جاده و آسفالت در روستاهای شهرستان زرند خبر داد.
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
سردار نظری با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی به تاسی از شهید سلیمانی در سراسر کشور گفت: ۵ تا ۸ درصد این پروژه‌ها در کرمان است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آبرسانی ۴۹۷ روستای استان در قالب طرح نهضت آبرسانی مردم میدان خبر داد و گفت: طرح نهضت آبرسانی
 ۵۸٠ سری جهیزیه با حضور مسئولین لشکری و کشوری بین زوجهای جوان استان کرمان توزیع شد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طی هفته بسیج امسال بیش از هزار و ۶۰۰ برنامه در این استان اجرا می‌شود تا مردم از خدمات متنوع این قشر زحمتکش و انقلابی برخوردار شوند.
تجمع میثاق با شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و مراسم آغاز رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با موضوع
مراسم افتتاح طرح آبرسانی به 18 روستای شهرستان کهنوج با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با محوریت شهر چاه مرید کهنوج برگزار شد.
سردار نظری گفت: دشمن سعی می کند با جنگ روانی و سیاه نمایی مشکلات تلاش می‌کند تا فضای ناامیدی و نگرانی در جامعه ایجاد کند و خبرنگار باید با تبیین جامعه اهداف دشمن را برملا و خنثی کند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در دهه امامت و ولایت و در اجرای خدمت مومنانه و تقسیم این خدمات بین افراد نیازمند ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک شامل توزع بسته های معیشتی، فرهنگی، ورزشی در کنار اقدامات عمرانی با همکاری خیران و گروه های جهادی توسط سپاه انجام شد.
۱۲۳۴۵