سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکهشاخصه‌هایی همچون ایمان، بصیرت و صبر از ویژگی‌های حضرت زینب (س) است گفت: اگر حضرت زینب (س) در کربلا نبود کربلا ماندگار نمی‌شد و حماسه‌آفرینی‌های ظهر عاشورا بعد از چند سال به فراموشی سپرده می‌شد. 
سپاه نیوز : با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور عملیات ۲۵۰ طرح محرومیت زدایی سپاه در گلستان آغاز شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان گلستان، در مرحله دوم بازسازی و تعمیر، تحویل مردم شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: شهدا یکی از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی هستند و سلحشوری شهدا، جانبازان و آزادگان از عوامل بازدارندگی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با تاکید بر اینکه هدف اصلی برگزاری یادواره های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت است که عامل مصونیت انقلاب اسلامی است گفت: با برگزاری یادواره های شهدا زندگی خود را به برکت شهدا گره می زنیم.
سپاه نیوز: فرمانده  سپاه شهرستان گرگان گفت: ۵۰ واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق حاشیه شهر گرگان مرمت شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: استکبارستیزی در طول تاریخ انقلاب عزت و سربلندی برای ما به ارمغان آورده که ما این مسیر را محکم ادامه خواهیم داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:  ملت ایران در اقدام و عمل، شکل و محتوا بر مبنای فرهنگ عاشورا حرکت کردند و به پیروزی دست یافتند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون هزار و ۲۰ خانه آسیب دیده از سیل گلستان را تعمیر و به مردم واگذار کرده است.
 سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از ️اتمام بازسازی ۸۳۱ واحد آسیب دیده از سیل توسط بسیج و سپاه در گلستان خبرداد.
۹۱۰۱۱۱۲