حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر در هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی است که امروز بدست ما رسیده است و برای حفظ این نظام الهی بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم درگاه حق تعالی شده است.
سردار مازندرانی گفت: دوران مقدس سربازی و جوانی فرصت مناسب برای خودسازی و تذهیب نفس و دوری از رذائل و منکرات در دنیای مجازی  است.
رحمانی با اشاره به اینکه امام خمینی (قدس سره) با شکل دهی انقلاب اسلامی سیلی محکمی بر صورت مستکبرین و ابرقدرت های جهان زد گفت: طوفان الاقصی سبب شکست غیرقابل ترمیم رژیم کودک کش شد.
سردار ملک شاهکوهی گفت: 618 محله اسلامی راه اندازی شد و بین پایگاهها و هیئت امناء مساجد در استان  هماهنگی خوبی حاکم است .
سردار ملک شاهکوهی در آیین تجلیل از همسران جانبازان سرافراز ۷۰٪ گفت :  جانبازان دوران دفاع مقدس نماد حی و حاضر رشادت های دوران دفاع مقدس هستند.
سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اجرای بیش از ۳ هزار و یکصد برنامه همزمان با دهه فجر در استان گفت: از این تعداد ۴۴ برنامه شاخص است که در مناطق شهری و روستایی استان اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از اجرای یکهزار و دویست و پنجاه برنامه در این استان همزمان با دهه مقاومت خبر داد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه، در استان گلستان ۳ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان ثبت شده و ۱۶ قرارگاه جهادی در بخش‌های مختلف فرهنگی، خدماتی، عمرانی و ... فعالیت می‌کنند، گفت: امروز بیست و پنجمین مرحله طرح اهداء بسته‌های معیشتی در گلستان اجرا و ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
سپاه نیوز: پروژه آبرسانی (توزیع شبکه داخلی) به روستای محروم سخی آباد آق قلا که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای استان گلستان و با همکاری آبفای استان گلستان تکمیل شده بود؛ با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان به بهره‌برداری رسید.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: دشمنان استکبارگر در جبهه های مختلف نظام و کشور را درگیر جنگ ترکیبی برای ناامیدسازی مردم و دست کشیدن از انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.
۱۲۳۴۵