سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از فعالیت یک هزار و ۹۶۹ گروه جهادی در قالب «کمک‌های مومنانه»در سطح استان گلستان خبر داد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با اولویت بیماریابی و واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، گفت: ۸ مرکز مستقل واکسیناسیون برای کمک به سرعت بخشیدن به ایمنی جمعی در استان از سوی سپاه فعال شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به این که تاکنون ۱۳۴ مرکز واکسیناسیون در استان ایجاد شده است گفت : هرجایی که مردم به سپاه و بسیج نیاز داشته باشند ما در کنار آنان خواهیم بود.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های اصلی سپاه است، گفت: حدود 30 روستای استان با کمک سپاه و بسیج و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان آبرسانی شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان از سپاه درخواست کرد در امر واکسیناسیون عمومی برای مقابله با کرونا به آنان کمک کنیم و ما نیز در کنار همه اقدامات، مراکز فرهنگی و ورزشی سپاه را هم برای واکسیناسیون اختصاص دادیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: شورای پدافند زیستی محلات و روستاها در طرح جدید شهید سلیمانی برای مقابله با پیک پنجم کرونا در سراسر استان تشکیل می شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: اولین مرکز متمرکز و مستقل واکسیناسیون با ظرفیت واکسینه کردن روزانه 400 نفر در سپاه استان آغار به کار کرده است.
سپاه نیوز: به مناسبت روز خبرنگار فرمانده سپاه نینوا با اصحاب رسانه مستقر در شهرستان گرگان دیدار کرد و گفت: انعکاس خدمات انقلاب اسلامی از قاب رسانه، سبب ایجاد حس همدلی و دلگرمی بین مردم خواهد شد.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به آغاز شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از 390 هزار بسته معیشتی در استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
سپاه نیوز: جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای استان گلستان گفت: خط انتقال آب شرب روستای مرزی بالکور واقع در شهرستان مراوه تپه به اتمام رسیده و طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.
۳۴۵۶