سپاه نیوز: معاون سیاسی سپاه گفت: یکی از اهداف اصلی دشمن این است که بین مردم و انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کند و وظیفه تمام علما این است که با روشنگری و ایجاد وحدت نگذارند دشمن به هدف خود برسد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از اجرای دو هزار و ۳۱۵ برنامه طی دهه فجر در استان خبرداد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: چشم بسیاری از دانشجویان و نخبگان علمی و دانشگاهی به اساتید انقلابی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه گرگان گفت: از ابتدای همه‌گیری کرونا تا کنون ۶۵ هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
سپاه نیوز:مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: علامه مصباح یزدی تمام عمر خود را در راه روشنگری و تبیین جایگاه ولایت صرف کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن طرح شهید سلیمانی گفت: اجرای این طرح مرگ و میرهای ناشی از کرونا را تا ۷۰ درصد کاهش داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوا گلستان از ساماندهی ۲۵۲۱ تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی در استان در راستای طرح شهید سلیمانی خبرداد.
سپاه نیوز: جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا استان گلستان از توزیع 20 هزار ماسک در روستاهای محروم استان گلستان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا خبر داد.
سپاه نیوز: مراسم افتتاحیه متمرکز طرح شهید سلیمانی در استان گلستان با حضور استاندار، فرمانده سپاه نینوا و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در علی‌آباد کتول برگزار شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: تمام ظرفیت و توان بسیج در اختیار ستاد مقابله با کرونا است.
۵۶۷۸