جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا تاکنون ۳۱ کلاس در قالب ۱۵ مدرسه با مشارکت خیران ساخته است.
سپاه نیوز: بسیج اساتید و بسیج دانشجویی باید جریان ساز آرمان های انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه های استان باشند. 
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه برای پیشرفت استان با تمام توان خدمت می کنیم گفت: هرجا برای خدمت به مردم حضورمان لازم باشد بدون کوچکترین درنگی به میدان خواهیم آمد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: در شرایط کنونی تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی که گریبان‌گیر جامعه شده، تحقق جهش تولید است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به خدمات مردم و اصناف در طرح رزمایش کمک مومنانه، گفت: رزمایش کمک مومنانه در گلستان لحظات به یاد ماندنی فراوانی رقم زد.
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: بسیج با گذشت بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب، همچنان برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای گلستان از جمع‌آوری بیش از ۵۸ هزار و ۵۰۰ سند مربوط به دوران دفاع مقدس در استان خبر دادو گفت: بیش از 100 کتاب از خاطرات رزمندگان استان در حوزه دفاع مقدس تولید شد.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به فعالیت گروه‌های بسیجی و جهادی در مقابله با بیماری کرونا گفت: ۳۷ هزار جهادگر بسیجی استان در قالب ۶ هزار و ۲۰۰ گروه برای شکست کرونا در حال فعالیت هستند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: تا کنون دو مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان اجرا شده و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
۷۸۹۱۰