سپاه نیوز : فرمانده سپاه فجر فارس  با بیان اینکه جوانان بزرگترین ثروت این انقلاب هستند، گفت:  10  تیم از بسیجیان به اردوی جهادی اعزام شدند.
سپاه نیوز: سومین محفل انس با قرآن سپاه فجر فارس در ایام ماه مبارك رمضان در حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله الاعظم (عج) شیراز از اجرای ۹ طرح بزرگ محرومیت‌زدایی توسط این ناحیه از سپاه به عنوان بزرگترین ناحیه سپاه فجر استان فارس خبرداد.
سپاه نیوز: رئیس بسیج سازندگی شهرستان کوار اظهار داشت: خدمات پزشکی رایگان در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس از راه‌اندازی مرکز آموزش امامت با هدف آموزش و توانمندسازی مدیران سپاه و بسیج استان فارس خبر داد.
سپاه نیوز:سردار غیاثی گفت: تاسیس مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس یک گام موثر در راستای حفظ مستندات تاریخی دوران دفاع مقدس از هرگونه خدشه و ارائه این گنجینه های سرشار از حقایق ارزشمند تاریخی به نسل های آینده است.
سپاه نیوز: سردار غیاثی گفت: تکریم خانواده شهدای انقلاب اسلامی و مستندسازی از زندگی این شهدا که منابعی سرشار از روحیه انقلابی و زوایای مختلف مبارزه با طاغوت پهلوی است یکی از مهم ترین وظایف دستگاه های فرهنگی کشور است.
سپاه نیوز: سردار غیاثی گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از یک هزار و پانصد ویژه برنامه گرامیداشت این دهۀ پُر افتخار با مدیریت نواحی بسیج در سراسر استان فارس برگزار می شوند.
سپاه نیوز:سردار غیاثی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش جوانان نخبه ایران اسلامی امروز جمهوری اسلامی ایران در بُعد اِشراف اطلاعاتی در منطقه و جهان در سطح کشورهای برتر قرار گرفته است.
سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده اظهار داشت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تنها با تکیه بر شاخصه های بصیرت، ولایتمداری و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود.
۱۱۱۲۱۳۱۴