سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلا عمل گرایی را ویژگی برجسته حاج قاسم بیان کرد و گفت: تحلیل درست این مکتب راه بصیرت افزایی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران از تدوین سند راهبردی پنج ساله مازندران با همت نخبگان بسیجی خبر داد و گفت: بسیج در همه حوزه ها پیشگام و پیشقدم است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با اشاره به اینکه ساخت خانه محروم از دیگر وظایف مهم سپاه است، گفت: طی انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد ساخت یک‌هزار و ۳۰۰ خانه محروم در دستور کار قرار دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران از بازسازی عملیات والفجر هشت در هفته دفاع مقدس خبر داد .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران راه‌برون رفت برخی از مشکلات را استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و بهره‌گیری از تکنولوژی روز جامعه و دنیا دانست و گفت: مجموعه سپاه به عنوان نهاد مردمی در کنار مردم، دغدغه مشکلات مردم را دارد که با حمایت و بهره‌گیری از این شرکت‌های دانش‌بنیان، به رفع مشکلات در استان می‌پردازند.
 سپاه نیوز: به همت سپاه کربلای استان مازندران  ۱۰۰ هزار بسته معیشتی ، ۵۰ سری جهیزیه و ۴۰۰ بسته نوشت افزار ویژه عید غدیرخم در استان توزیع شد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای استان مازندران گفت: ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های بی وقفه کادر درمانی در جبهه سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا کم نظیر است.
سپاه نیوز:  ساخت ۷۴۵ واحد مسکونی با حضور فرمانده سپاه کربلای استان مازندران و به صورت همزمان در شش شهرستان مازندران در قالب طرح نهضت ملی آغاز شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با تاکید بر اینکه استمرار انقلاب در سایه همین سه عنصر روحانیت و مکتب و مردم است، افزود: روحانیت و طلاب، طلایه داران جهاد تبیین هستند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با تاکید بر اینکه صیانت از انقلاب و دستاورد‌های انقلابی وظیفه همه است گفت: ۶۱ برنامه با بیش از ۱۱ هزار عنوان فرهنگی، اجتماعی و انقلابی برگزار می‌شود.
۳۴۵۶