سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه کربلا بسیج را فتح الفتوح همه مشکلات دانست و تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت بسیج می‌توان مشکلات اقتصادی را رفع و سلامت مردم را تامین کرد.
سپاه نیوز:  مجتمع  فرهنگی،آموزشی و اقامتی وگردشگری  شهدای گمنام در روستای شهیدآباد منطقه گزنک آمل افتتاح شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران گفت: سپاه برای بکارگیری از ظرفیت های استان و تسریع در اجرای پروژه های نیروگاه نکا و همکاری در این بخش آمادگی دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قائمشهر از افتتاح کارگاه تولید ماسک در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: نمایشگاه دفاع مقدس روایتگر غیرت دینی و شجاعت جوانان است که ملت ایران به واسطه آن در امنیت و آرامش بوده و ایران اسلامی در اوج توانمندی، اقتدار و آزادگی قرار دارد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا استان مازندران در جمع کارکنان سپاه تنکابن لازمه موفقیت سپاه را داشتن انسجام، روحیه انقلابی و خلاقیت و پشتکار دانست و گفت: نباید از بوق وکرنای رسانه‌ای دشمن ترس و واهمه داشته باشیم.
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، مردمی کردن اقتصاد را ماموریت و هدف ورود بسیج به اقتصاد یاد کرد.
سپاه نیوز: رئیس بسیج سازندگی سپاه بابل با اشاره به تداوم کمک‌های مردمی بسیج سازندگی به مردم، گفت: در هشت ماه گذشته، بسیج سازندگی شهرستان، بالغ بر یک میلیون عدد ماسک در اختیار شهروندان بابلی قرار داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان فریدونکنار با اشاره به همدلی مردم در رزمایش کمک مومنانه، گفت:  تاکنون ۲۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان فریدونکناری توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان تنکابن از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در این شهرستان خبر داد.
۷۸۹۱۰