۷۸۲ برنامه محوری ویژه هفته دفاع مقدس در کردستان برگزار می شود
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان/

۷۸۲ برنامه محوری ویژه هفته دفاع مقدس در کردستان برگزار می شود

جمشید رضایی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک ماه مولود و ولادت پیامبر گرامی اظهار کرد: هفته وحدت توسط بنیان گذار کبیر انقلاب نام گذاری شد و می‌تواند در جهان اسلامی تداعی وحدت باشد.
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
اعزام یگان نمونه بسیج عشایری سپاه بیت المقدس کردستان جهت شرکت در رژه۳۱شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس
کارگران ‌در خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی ‌قرار دارند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

کارگران ‌در خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی ‌قرار دارند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از کارگران به عنوان سربازان سنگرهای اقتصادی نام برد و گفت: این تلاشگران در خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی و رکن اصلی تولید در کشور قرار دارند.
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
 مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: کردستان با حضور نیروهای جهادی و تحصیل‌کرده یک استان شاخص است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه سپاه از طرح‌های نخبگان حمایت می‌کند،گفت: از ظرفیت سپاه و بسیج برای ارائه خدمات به نخبگان و قهرمانان استفاده خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی موفقیت‌های کنونی در کشور را به برکت روحیه جهادی بسیجی دانست و گفت: تبیین واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب امری ضروریست و برای آگاهی مردم باید به سراغ اقشار، توده‌ها و آحاد مردم برویم.
سردار «حزنی» از اهدای ۳ هزار و ۸۰۰ جهیزیه توسط سپاه ویژه توزیع در کردستان خبر داد و گفت: میز مسئولیت امتحان و فرصتی برای خدمتگزاری است که امیدواریم در بخش‌های مختلف انجام شود تا مردم راضی باشند.
سردار گشتاسبی گفت: کردستان با دارا بودن اماکن متعدد در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، ظرفیت بالقوه و خوبی برای حضور کاروان‌های دانشجویی و دانش‌آموزی راهیان نور دارد.
فرمانده سپاه بیجار از اعزام اکیپ پزشکی سپاه به مناطق محروم در این شهرستان خبر داد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: در سخت‌ترین شرایط نیز در راستای حفظ امنیت تلاش می‌کنیم.
۱۲۳۴۵