سپاه نیوز:کارگاه تولید لباس‌های بیمارستانی با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سنندج آغاز به کار کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از راه اندازی بیمارستان موقت ۱۴۰ تختخوابی در سقز خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه اعتماد و نگاه کلان به بسیج دانشجویی اعتلا و پیشرفت آفرین است، گفت: امروز بسیج به الگویی برای بسیاری از کشورهای جهان مبدل شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: طبیعتاً همه دستگاه‌های کشور آمادگی مبارزه با بیماری کرونا را داشته و سپاه هم در کنار سایر دستگاه‌های دولتی، به‌صورت همه جانبه این آمادگی را در استان ایجاد کرده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: همه توان، ظرفیت درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا در سطح استان در اختیار مردم است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: خون به ناحق ریخته شده سردار سلیمانی، نهضت و انقلابی جدید در منطقه و جهان ایجاد کرد و خون این شهید برکتی برای جهان اسلام است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ایستادگی و مقاومت مردم را مهمترین عامل پیروزی و تدوام انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی و رحمت واسعه الهی به روی ملت بزرگ ایران است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بازدید از ارتفاعات و مناطق مرزی کردستان در جریان میزان آمادگی یگان‌های نیروی زمینی در منطقه قرار گرفت.
سپاه نیوز: فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی درگذشت فرزند ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه را تسلیت گفت.
۶۷۸۹