فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با بیان اینکه باید عقب افتادگی های موجود در حوزه فضای مجازی را جبران کنیم، افزود: امروز دشمنان از این فضا برای ضربه زدن به ما استفاده می کنند و برای مقابله با توطئه های دشمنان باید این فضا را تقویت کنیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه‌های آبرسانی به روستاها در اولویت اقدامات بسیج سازندگی قرار گیرد گفت: فعالیت و خدمات گروه‌های جهادی در استان کرمانشاه ساماندهی و به روز شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور قریب 20 میلیون زائر در پیاده روی اربعین، گفت: امکانات درمانی استان بیش از نیاز جمعیت زوار اربعین بود.
سپاه نیوز: سردار ریحانی گفت: «شهید همدانی» عمر خود را در دفاع مقدس و دفاع از حرم سپری کرد.
سپاه نیوز: سردار شادمانی در کنگره گرامیداشت شهید همدانی گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ مردم کشور است؛ نسل جدید ممکن است چرایی انقلاب را مطرح کنند و یا نسل گذشته فراموش کرده باشند به همین دلیل باید راه شهیدان تبیین شود.
 سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شاخصه اصلی دینداری ولایتمداری است، گفت: ضربه زدن به ولایت ضربه به نبوت و امامت است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی سپاه کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.
سپاه نیوز: سردار ریحانی گفت: پایگاه‌های بسیج محلات محل تمرکز بسیجیان بوده و همیشه در خدمات‌رسانی به مردم در حوادث و بحران‌های چند سال اخیر، پیش قدم بوده‌اند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه اتحاد و بصیرت مردم انقلابی را زنده نگه داشته است،گفت: امروز دشمن همه تلاش خود را انجام‌ می دهد تا مسیر انقلاب را عوض کند.
سپاه نیوز: کنگره سردار شهید صفرخوشروان و ۷۵۰ شهید گیلانغرب با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی برگزار شد.
۱۲۳۴