سپاه نیوز: مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۲۲۰ رائر اولی از دهستان محروم زیلایی بویراحمد به راهپیمایی اربعین خبر داد.
سپاه نیوز:فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح شهید
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: گفتمان مقاومت جمهوری اسلامی، جبهه استکبار را به شدت تضعیف کرده است.
سپاه نیوز: جانشین بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای بیش از ۸۷۰ پروژه سازندگی در استان در دست اقدام است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در فضای مجازی دنبال تغییر در شیوه زندگی و هویت فرهنگی در ایران اسلامی به‌ویژه نسل جوان است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خواستار تبیین گفتمان مقاومت برای نسل جوان شد و گفت: مقاومت عاملی بازدارنده است.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران از اجرای 600 طرح کوچک و بزرگ در استان خبر داد.
سپاه نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه شاهد تخریب بسیاری از منازل مسکونی در مناطق سیل‌زده بودیم تلاش می‌ شود که حداقل ۵۰۰ خانوار در این مناطق تحت پوشش قرار گیرند.
سپاه نیوز: حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح و روحیه عدم تبعیت از استکبار را در جهان نهادینه کرده است ، گفت : صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگو پذیری ملت ها ،الگو پذیری دولت ها را به دنبال داشته و این عمده دلیل عصبانیت و تحریم های آمریکایی ها می باشد.
۳۴۵۶