سپاه نیوز؛علی‌پور ترویج بدحجابی را نمونه بارزی از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن در کشور ما عنوان کرد و گفت: دشمن عفاف و حجاب بانوان ما را هدف قرار داده است.
سردار بوعلی گفت:  فرهنگ شهادت مبتنی بر قیام امام حسین(ع) است و همه موظف‌اند که این پیام را به نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال دهند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: افتتاح بیش از 400 طرح اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج
سپاه نیوز؛سردار بوعلی بابیان اینکه هر کس در مسیر قرآن، پیامبر و اولیای الهی قرار گیرد هیچ گاه راه خود را گم نخواهد کرد؛گفت: قطعا با تمسک به قرآن منحرف نخواهیم شد.
سپاه نیوز:سرهنگ آسوده از کسب رتبه 9 کهگیلویه و بویراحمد در بخش اعزام به مناطق عملیاتی جنوب‌ خبر داد و گفت: امسال سهمیه استان در اعزام به مناطق عملیاتی 9 هزار و 173 دانش‌آموز است.
سپاه نیوز:  سردار بوعلی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان این استان گفت: 98 درصد از شهدای کهگیلویه و بویراحمد در خط مقدم به شهادت رسیدند.
سپاه نیوز: سردار بوعلی گفت: بیشترین شهدای این استان در ۸ سال دفاع مقدس، دانش‌آموز و فرهنگی بودند.
سپاه نیوز:سردار بوعلی از آمادگی برگزاری باشکوه اجلاسیه ملی 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
سپاه نیوز: سردار بوعلی گفت: ۱۴۵ عنوان کتاب خاطرات شهدا با موضوع تاریخ جنگ و ۵۰ عنوان نشریه در این استان تهیه و منتشر شده است.
سپاه نیوز:سردار بوعلی گفت: لازمه رفع تهدیدهای نظامی اقتدار نیروهای نظامی است و همین اقتدار موجب ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان جمهوری اسلامی ایران شده است.
۶۷۸