جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه برای کار علمی باید گام عملیاتی برداشته شود، گفت: تولید محتوا مهمترین محوری است که باید در دانشگاه افسری مورد توجه قرار بگیرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از ساخت انواع شناور‌های جدید هدایت پذیر بدون سرنشین خبر داد و گفت : نسل جدید این شناور‌ها با برخورداری از قابلیت پرتاپ موشک قادر است ۵۰ شناور بدون سرنشین دیگر را کنترل و مدیریت کند.
 سرلشکر سلامی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش و پژوهش سپاه گفت: جوانان مسلمان باید میدان علمی را از انحصار قدرت‌های شیطانی در بیاورند و قدرت جز با علم حاصل نمی‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی  با اشاره نکاتی درباره در رابطه با پژوهش و علم، گفت: برجسته ترین جهاد، جهاد علمی آن است.
آئین تکریم مادران و همسران ۷۰ شهید در معاونت فناوری اطلاعات ندسا با حضور دریادار تنگسیری برگزار شد.
دبیر قرارگاه مردم‌یاری، محرومیت‌زدایی و سازندگی نیروی زمینی سپاه گفت: امروز تعداد ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بین زوج‌های جوان شیعه و سنی نیازمند استان سیستان و بلوچستان که تحت پوشش هیچ نهاد و سازمانی نیستند، توزیع شد.
سردار حرنی گفت: باید از همه ارگان‌ها برای ساخت و تعمیر مساجد در راستای گسترش فرهنگ نمازخوانی کمک بگیریم، همچنین از ظرفیت بالای خیرین برای ساخت مساجد استفاده کنیم.
سخنگوی سپاه گفت: امروز شاگردان حاج قاسم در جبهه مقاومت، عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ کرده‌اند و ابهت امنیتی و سیاسی آنها را زیر سئوال بردند.
دهمین همایش علوم و مهندسی دفاعی با رویکرد مقابله با تهدیدات نوین در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام برگزار گردید.
سردار قربان‌محمد ولی‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران معارفه شد.
۱۲۳۴