حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه ، بر ادامه خط تقویت جبهه مقاومت تاکید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از زنان و دختران فرمودند: رویکرد تمدن غربی در مبحث بسیار مهم و حیاتی زن در دو عامل سودجویی و لذت‌جویی خلاصه می‌شود.
رهبر انقلاب، انتخابات را پایه و زمینه‌ساز تحول دانستند و تأکید کردند: ملت خود را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل آماده کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با هزاران نفر از بسیجیان با برشمردن نمونه‌های شکست آمریکا در ایجاد نقشه جدید منطقه، مختصات جغرافیای سیاسی جدید منطقه با محوریت هسته‌های مقاومت را تبیین کردند.
فرمانده کل قوا با اشاره به ظرفیت‌های فراوان در نیروی دریایی ارتش، بر لزوم کشف ظرفیت‌های جدید به‌منظور افزایش اقتدار نظام و کشور و همچنین ایجاد نشاط و امید در جامعه تاکید کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: حماس، نه به عنوان یک دولت و کشور با امکانات زیاد بلکه به عنوان یک گروه مبارز توانست دولت غاصب صهونیست را با آن همه امکانات ضربه فنی کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورای نگهبان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های این شورا، تأکید کردند: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند.
رهبر انقلاب در دیدار با هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان ، گفتند: ده ماه بعد از پیروزی انقلاب، سیزده آبان سال ۵۸ بود که دانشجوها رفتند وارد سفارت شدند، سفارت آمریکا و آن سفارت را تسخیر کردند
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا شریک جرم قطعی جنات رژیم صهیونیستی در غزه است، فرمودند: دولت‌های اسلامی نباید در مقابل جنایتکاران منفعل شوند. پیروزی قطعاً برای فلسطین است.
رهبر انقلاب در دیدار رهبر جنبش اسلامی نیجریه فرمودند:فلسطین و غزه؛ مظهر قدرت اسلام هستند.
۲۳۴۵