سپاه نیوز: سرلشکر باقری در مذاکره تلفنی با ارتشبد حلوصی آکار گفت: تمامیت ارضی، استقلال و حاکمیت سوریه نبایستی آسیب ببیند و ترکیه باید تصریح کند که چشم‌داشتی به خاک سوریه ندارد.
سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور داد تا نیروهای مسلح برای کمک به روند امدادرسانی در مناطق برف‌گیر، با تمام توان وارد میدان شوند.
سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اهتمام مراکز درمانی نیروهای مسلح به تکریم بیماران و تسکین آلام دردمندان را مورد تأکید قرار داد.
سپاه نیوز: سخنگوی سپاه گفت: در برف اخیر برنامه امدادرسانی توسط سپاه‌های استانی با قوت در حال اجرا است و نیرو‌های ما درکنار سایر نیروها فعال هستند.
سپاه نیوز: سرلشکر محسن رضایی در مراسم یادبود شهید حسن باقری گفت: شهید باقری تابلوی تمام نمایی است که می شود چهره انقلاب، دفاع مقدس و شهدای بزرگ را در او دید.
سپاه نیوز: با حضور سردار غیب پرور مرکز مدیریت و مداخله در بحران کشور به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در زاهدان افتتاح شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: معرفی الگوهای دفاع مقدس به نسل جوان موجب می‌شود که طمع دشمنان برای حمله به کشورمان رفع شود.
سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در گردهمایی سراسری مسئولین روابط عمومی سپاه گفت: کادرسازی و پیش بینی برنامه های تبلیغی و رسانه ای جهت اقناع افکار عمومی و منزلت افزایی سپاه به صورت مستمر لازم و ضروری است و روابط عمومی تنها مرجع رسمی اعلام مواضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.
سپاه نیوز: در مراسم یادبود شهید باقری ،از فیلمنامه «رود آتش»، تمبر یادبود شهید باقری وهمچنین از دو کتاب ملاقات در فکه و روایت زندگی حسن باقری( جلد سوم) رونمایی شد.
سپاه نیوز؛فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در عملیاتی که ظهر امروز در غرب کشور صورت گرفت، 16 تروریست داعش دستگیر شده و چند نفر نیز معدوم شدند.
۸۹۱۰۱۱