سپاه نیوز: سردار محمد پاکپور با اعلام پایان درگیری رزمندگان قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با یک تیم تروریستی تکفیری گفت: در این درگیری 16 تروریست تکفیری دستگیر و 5 نفر نیز به هلاکت رسیدند.  
سپاه نیوز:سردار عظمایی گفت: شاهد تغییر رفتار امریکایی ها در خلیج فارس و تنگه هرمز و توجه بیشتر آنان به مقررات بین المللی در ترددها هستیم.
سپاه نیوز: فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان با اشاره به بارش برف در استان گیلان گفت : تیپ میرزا کوچک خان برای امداد رسانی به مردم منطقه در حالت آماده باش قرار دارد. 
سپاه نیوز : سخنگوی سپاه گفت : عملیات امدادرسانی سپاه استانی به مردم در مناطق برفگیر با سرعت و جدیت انجام شد.
سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا برای رسیدن به هدف خود که نفوذ در منطقه غرب آسیا بود، هر کاری کرد، اما شکست خورد.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمن به رغم تسلط بر نهادهای بین المللی در پیشبرد اهدافش ناتوان است و اطمینان داریم با چشمان خود سقوط اسرائیل و متحدانش را میبینیم.
سپاه نیوز: فرماندهان و کارکنان فرماندهی حفاظت سپاه در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
 سپاه نیوز؛سرلشکر صفوی  در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی ارتش جمهوری اسلامی ایران  گفت:هم اکنون هماهنگی و وحدت خوبی بین سپاه و ارتش برقرار است و وحدت و هماهنگی بین سپاه و ارتش باعث هم افزایی قوا می گردد.
سپاه نیوز: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ جهاد با زبان، جان و مال می‌بایست صورت بگیرد و ما موظفیم نحوه و فرهنگ صحیح این الگوی جهادی را در جامعه آنطور که مطلوب نتیجه باشد پیاده کنیم و در ابتدای این راه مدیران می‌بایست از خود شروع کنند.
سپاه نیوز؛دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت:  ایران درصدد است تا با هوشمندی کامل در مقابل ائتلاف آمریکا ائتلاف سازی کند، باید بتوان به سمت ائتلاف با پاکستان و عراق بر ضد تشنج و تروریست پیش رفت.
۷۸۹۱۰