سپاه نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه روحانیت با تمام توان وقدرت در صحنه است، گفت: مسئولان خدمت به مردم را فریضه و راه برون رفت از مشکلات داخلی بدانند.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه به برکت روحانیت در این ۴۰ ساله تهدیدها تبدیل به فرصت شدند، گفت: مهمترین دستاورد دوره جنگ ۸ ساله انسان‌سازی برای میدان نبرد بود.
سپاه نیوز: معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه دور شدن از فرهنگ شهدا و دفاع مقدس باعث مشکلاتی شده است گفت: اگر روحیه جهادی دفاع مقدس در کشور جاری شود ‌مشکلات اقتصادی امروز ما حل می‌شود و حلال مشکلات امروز کشور جاری شدن فرهنگ‌ دفاع مقدس در جامعه است.
سپاه نیوز:سردار سلامی با تاکید بر اینکه فقط با مقاومت و ایستادگی می‌توان دشمن را نا‌امید کرد ، گفت:دشمن هرگاه در ما اراده ببیند سست می‌شود، خانه دشمنان ما عنکبوتی و  بسیار سست است.
سپاه نیوز: سردار سلامی با بیان اینکه امروز افرادی مانند ترامپ راهبری تمدن غرب را در دست گرفته اند و این افراد جامعه غرب را رو به افول می‌برند، گفت: جمهوری اسلامی ایران الگوی عملی و واقعی تمدن اسلامی است.
سپاه نیوز: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون تبدیل به قدرت اول منطقه غرب آسیا شده است، گفت: سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ما بایستی با حمایت دولت هر سال قوی تر شوند و نبایستی از مکر و حیله دشمنان غافل شویم.
سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ارتش و سپاه دو بازوی دفاعی قدرتمند کشور هستندگفت: با تهدیدات متنوعی روبرو هستیم و طبیعی است ارتش و سایر نیروهای مسلح خود را برای مقابله با تهدیدات آماده کنیم.
سپاه نیوز: فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به برنامه های این نیرو برای مقابله با سلاح لیزری ضد پهباد امریکایی گفت: این یکی از افتخارات ما است که از تجهیزات داخلی استفاده می‌کنیم.
 سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ارتحال آیت‌الله محمد مومن عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
سپاه نیوز: دبیر کل پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی  از برگزاری پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی فردا( دوشنبه )در تهران خبر داد و گفت:  این همایش با حضور  هزار نفر از مدیران جهادی و برگزیدگان برگزار و طی آن از ۲۵ مدیر جهادی و خانواده‌های شهدای جهادی تقدیر به عمل می‌آید.
۳۴۵۶