سپاه نیوز: سردار سپهر با بیان اینکه روحیه و عمل جهادی موجب رفع مشکلات می شود ، گفت: اگر مدیران روحیه و عمل جهادی داشته باشند می توانیم موانع را کنار بزنیم .
سپاه نیوز: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مراکز علمی و دانشگاهی سپاه به محصولات خوبی رسیده اند که اگر از آنها پرده برداری کنیم همگان می بینند و یک انقلاب عظیم در باورهای مردم ما و جهان ایجاد می‌شود.
سپاه نیوز: سرلشکر باقری با بیان اینکه حفظ امنیت در مرز‌های کشور و به ویژه در مرز‌های دریایی جنوب از خلیج فارس تا سواحل مکران پیوسته و همیشه به عنوان یک اصل مهم دنبال می‌شود،گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع مرز‌های آبی و اقتدار دریایی قاطع و توانمند است.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده کل سپاه  گفت: امروز ما شاهد عقب‌نشینی آشکار آمریکایی‌ها در سوریه هستیم که به معنای شکست و دفن سیاست‌ها و استراتژی‌های آمریکا در منطقه است.
سپاه نیوز: سرلشکر باقری در پیامی درگذشت امیرسرتیپ سیروس لطفی فرمانده دلاور و شجاع لشکر 16 زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
سپاه نیوز:  مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم حاج محمدتقی حاجی‌زاده امروز (دوشنبه ۷ آبان‌ماه) در مسجد پیامبراعظم (ص) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار می شود.
سپاه نیوز؛ مراسم تشییع پیکر پدربزرگوار فرمانده  نیروی هوافضای سپاه صبح فردا( سه شنبه) برگزار می شود.
سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین خاموشی را به سمت ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه تبریک گفت.
سپاه نیوز: رژه دریایی نیروهای مسلح در بندرعباس و به میزبانی سپاه  تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.
سپاه نیوز:فرمانده کل سپاه گفت:  برخورداری ما از انبوه موشک های با برد ۲ هزار کیلومتری نقطه‌زن، توان بی نظیری را به جمهوری اسلامی ایران داده است که ملت ما به پشتوانه این قدرت  و توانمندی های نیروهای مومن و انقلابی بتوانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.
۴۵۶۷