فرماندهان و مسئولین عالی ارتش و سپاه در نشست
فرمانده نیروی قدس سپاه، گفت: امسال در کنار بارگاه مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یک اجلاس بین‌المللی با حضور نمایندگانی از ۶۲ کشور جهان برگزار می‌شود که عمدتاً اهل سنت هستند.
فرمانده کل سپاه گفت: دفاع مقدس را به برکت قلب‌های مستحکم که تزلزل‌ناپذیر بود با پیروزی به پایان رساندیم.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به فرمانده ارتش پاکستان تأکید کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری و همراهی در مبارزه همه‌جانبه با تروریسم آماده هستند.
سردار پاکپور گفت: شهید «سید حمیدرضا هاشمی» فرمانده‌ای شجاع و نترس و نمونه بارز یک پاسدار گمنام امام زمان (عج) بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان صبح امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار کرد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه باید وارث خوبی برای شهدا و انبیاء باشیم، گفت: امروز دشمنان از دست انقلاب اسلامی ایران خسته شده‌اند؛ اما به ابرقدرت بودن جمهوری اسلامی ایران اذعان می‌کنند.
سردار «حزنی» با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه در سراسر کشور به‌ویژه در مناطق محروم، صعب‌العبور و مرزی اجرا می‌شود، گفت: محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و دوردست در اولویت سپاه است.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دشمن نمی‌تواند درخشش ملت ایران را تحمل کند گفت: عاشورا قله رفیعی از فضیلت‌ها ساخت که همه فضائل عالم از آن جوشید و دفاع مقدس در دامنه آن قله رفیع، انبساطی از عاشورا بود.
مخبر  در بازدید از دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: سپاه نماد انجام کارهایی است که حتی تصور انجام آن غیرممکن بوده و سپاه این غیرممکن‌ها را عملیاتی ساخته و اقتداری جدی برای کشور فراهم کرده است.
۱۰۱۱۱۲۱۳