سردار فدوی در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر لزوم تبیین توطئه‌های استکبار علیه ملت ایران برای نسل جدید گفت: توطئه های امریکا و مستکبران علیه جمهوری اسلامی ایران یک روز هم متوقف نشده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: یکی از نقشه های استکبار جهانی و صهیونیسم در رسیدن به اهداف خود در کشورهای اسلامی، ایجاد تفرقه میان مسلمانان و تحریک تعصبات فرقه ای است.
سردار رمضان شریف گفت : با دستور سرلشکر سلامی بخش‌های امدادی و درمانی سپاه آماده مشارکت در امدادرسانی به زلزله زدگان افغانستانی هستند.
فاز اول بزرگراه سردار شهید بروجردی که انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه آزادگان متصل می¬کند با حضور شهردار تهران و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) افتتاح شد.
فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) از حضور بانوان در دوره روایت پیشرفت خبر داد و آن‌ها را راویان تمدن نوین و هویت‌ساز انقلاب خواند.
فرمانده کل سپاه با بیان این که در صحنه‌های سخت فدایی مردم هستیم، گفت: گرد و غبار فقر و محرومیت را از چهره کشور خواهیم زدود.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز به توانمندی رسیده‌ایم که پهپادهای ما قادرند در چند هزار مایل دورتر هر نقطه‌ای از شناور در حال حرکت را که بخواهیم با هوش مصنوعی مورد هدف قرار دهند.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان ضمن اعلام آمادگی ایران برای اعزام ناظر به مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان، گفت: تداوم تنش در این منطقه به نفع دو کشور ارمنستان و آذربایجان و سایر کشورهای منطقه نیست.
همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، با حضور دریادار تنگسیری در روستاهای اهل سنت بخش سیریک و جاسک استان هرمزگان ۲۵۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان این مناطق اهدا شد.
نشست خبری بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین‌المللی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سپاه برگزار شد.
۹۱۰۱۱۱۲