سردار شریف با بیان این که جنایت تروریستی کرمان، نشان دهنده استیصال دشمنان است، گفت: دشمن از نام، یاد و عاشقان و ارادتمندانی که شهید سلیمانی را الگو قرار داده و با حضور بر مزارش راه وی را ادامه می دهند، هراس دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با صدور پیامی حادثه تروریستی 13 دی در کرمان را محکوم کرد.
سردار سلامی و زینب سلیمانی از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان عیادت کردند.
فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه از ارائه خدمات درمانی در بیمارستان حضرت فاطمه (علیها السلام) این نیرو در شهر کرمان به مجروحان حادثه تروریستی عصر امروز خبرداد.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با تاکید براینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی، همان مکتب حضرت زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت روح الله است، گفت: امروز به شهید همت ها و باکری ها برای بیان صادقانه واقعیت در عرصۀ رسانه نیاز داریم.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به جنوب بیروت و شهادت صالح العاروری و دو تن از فرماندهان گردان‌های قسام ، ترور و جنایت را نسخه ناکام رژیم جعلی برای جبران شکست غیر قابل ترمیم طوفان الاقصی و فرار از باتلاق غزه دانست.
نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دشمنی‌ها دلیل زنده و بالنده بودن انقلاب است گفت: جهاد تبیین بایستی از مسیر بسیج اتفاق بیافتد، زیرا بسیج همان ظرفیت مردمی آموزش دیده، پای کار و با انگیزه است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تمدن نوین اسلامی با مکتب شهید سلیمانی محقق می‌شود، گفت: صدق و اخلاص در عمل مهمترین ویژگی سردار حاج قاسم سلیمانی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
فرمانده‌کل سپاه در جمع اعضای تیم‌های ملی فوتبال مردان و فوتسال بانوان با بیان اینکه در جمع بهترین فرزندان ایران اسلامی حضور دارم ،گفت: به واسطه ورزشکاران باغیرت، باتعصب، شریف و سختکوش ما، یک کهکشان ستاره روی زمین داریم.
با موافقت مقام معظم رهبری، سرلشکر سید یحیی صفوی با حفظ سمت، به عضویت شورای راهبردی روابط خارجی درآمد.
۱۲۳۴۵