حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی طی پیامی درگذشت پدر فرمانده سایبر الکترونیک سپاه را تسلیت گفت.
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر تبدیل علم به عمل گفت: همواره به علم و فناوری در کشور توجه ویژه ای داشته باشیم تا سبب ارتقا و رشد کشور شود.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی با ایجاد فتنه و آشوب قصد ایجاد انقلاب مخملی را داشتند که مردم ، با حضور به موقع و خلق حماسه ۹ دی، دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام گذاشتند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اينکه شهید کردن سیدرضی ناشی از ناتوانی‌های رژیم صهیونیستی است و ما هرگز در مقابل شهادت فرزندان این امت صبر نخواهیم‌کرد گفت:انتقام حاج قاسم در فضای خاص خود صورت خواهد گرفت و در آنجا ما با عاملان و آمران شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس و همراهان آنان کار داریم.
 سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را مرهون حماسه حماس و مقاومت مردم غزه توصیف کرد.
سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه نیازمند اراده و آرایش جدیدی هستیم، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی شکستن خطوط دشمن و حمله به سیاست‌های او و این اتفاق با پیشگامی و طلایه‌داری و حمایت‌ها و میدان‌داری بسیج اتفاق می‌افتد.
سخنگوی سپاه ترور شهید موسوی را ادامه نقض قوانین بین المللی توسط صهیونیستها دانست و گفت: حق خود برای انتقام را محفوظ می‌دانیم و انتقام سختی از صهیونیست‌ها خواهیم گرفت.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر شهید سردار سید رضی موسوی را اعلام کرد.
سردار شریف با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست پایبندی به هیچ قانونی در مجامع بین‌المللی و جهانی ندارد گفت: در هشدار به سران رژیم صهیونیست باید گفت ما را از شهادت نترسانید ؛با اقدامات کور نمی‌توان ملت ایران را از مسیر شهدا دور کرد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی را تسلیت گفت و نوشت: سران جنایتکار اسرائیل که از سرگیجه ناشی از حوادث اخیر خارج نشده‌اند در ترور این شهید سعید هم دچار خطای راهبردی شدند.
۱۲۳۴