سپاه نیوز؛ روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه از تقویت نیروهای این  قرارگاه برای مقابله با تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی و صیانت از امنیت مردم در منطقه ماموریتی قرارگاه در شمال غرب کشور خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه از عملیات موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه علیه مقرها و مراکز تروریست های تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق خبر داد.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ما امروز به فضل الهی سیطره دریایی خود را حفظ کردیم و پهنه دریایی خود را گسترش دادیم گفت‌: الان به قدرت و فناوری دست یافته‌ایم و دشمنان از آن در هراسند.
سپاه نیوز: رئیس ستادکل نیروهای مسلح در گفتگوی تلفنی با وزیر دفاع قرقیزستان با بیان اینکه ایران آماده حل اختلافات قرقیزستان و تاجیکستان است، تأکید کرد: پهپادهای ارسال‌شده به تاجیکستان تهاجمی نیستند.
حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی گفت: راهبرد و جوهره اصلی انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی است و به همین دلیل، تقابل و درگیری ما با استکبار همیشگی و پایان‌ناپذیر است.
سپاه نیوز: 3 تیم مرتبط با گروهک نفاق در جریان اغتشاشات و ناآرامی های اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه  دستگیر شدند.
در آستانه سیزدهم آبان‌ روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار، جمعی از دانش‌آموزان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سپاه نیوز: بیش از ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه کشف و ضبط شد .
حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پیامی فرمودند: عاملان جنایت شقاوت‌آمیز در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) یقیناً مجازات خواهند شد، ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره آن، جبران نخواهد شد.
در مراسمی باحضور فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه از ۳ عنوان کتاب پژوهشی، تبیینی پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) رونمایی شد.
۱۱۱۲۱۳۱۴